My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, March 10, 2010

Nak mcm ni..

Nak yg macam ni..
kat mane ek ade jual..
dulu masa tak pregnant belambak je rasa ada kt kedai..
skang mcm tak nampak atau tak perasan...
                                                                  kat mane ek ade??
wane ape silver or navy..
mmm.. like it!

11 comments:

  1. auww seksi la sya...hhehee...

    ReplyDelete
  2. smlm pg dorothy perkins ada baju cm ni..mng pn ada and very cheap (compare ngn dorothy la kn :p).happy shopping :)

    ReplyDelete
  3. suke jugak..cantek bju tu hehe.. tp x pnh jmpa hehe..salu bju pegnen jmpa yg x comel.. ;p

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. dorothy perkins!
    yeah nak try carik..hehhe..thanks hunny!!!
    kak emi..seksi ke??awww..hehhe..nnt pakai tudung tak seksi la...lagipun tgn panjang..sya suka!!!
    ya cik suhaida...nak bagi jumpa gak..
    queen..huhuu..ha ah..byk yg tak cantik dari yg cantik..adeh

    ReplyDelete
  6. cantik2...mmg sesuai ngn sya! ;)

    ReplyDelete
  7. hheheh..ma ceh kak jue!!
    kak jue pun jomla tambah lagik satu!
    huhuhu

    ReplyDelete
  8. sya..cube gi kt blog ni. cute sgt gamba2 kt cni...smpai rase cam nk tmbh lagi satu jer. ehehehe...

    http://kelleyryden.com/blog/

    ReplyDelete
  9. kak jue!!cutenya!!!
    hari2 la sya tgk baby tu nnt...
    hhehehheh

    ReplyDelete
  10. ekenen ko ni sya hahaha... ape pun aku doakan ko sihat sntiasa dgn baby mu itu... hehehe

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...