My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, March 4, 2010

Kat mane ade signal ni?

                                                    adeh..ado ko signal ni kt trafic lite?

ariitu masa naik bus ada ibu yg sarat mengandung,
Lalu dia berdiri sahaja tanpa ada yg bagi dia duduk,
Sian diya,
Tapi aku juga turut berdiri,
Semua penumpang pura2 memandang ke tingkap,
Buat2 tak nampak agaknya,
adeh......
Nnt kalu perut aku dah beso pun org buat2 tak tahu agaknya..
huhuhuhu,
Tawakal aja dong,
Tapi ada ja tanda ibu mengandung dalam bus tu,
aduhai...mcm2...

4 comments:

  1. nnt kalau perut k.sya dah besar, kalau x larat sangat, duduk je atas riba sapa2..

    ReplyDelete
  2. yola..
    nnt dlm opis pun kak sya duduk atas wawa

    ReplyDelete
  3. ::biasalah tu rakyat malaysia wak..be prepared k..::

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...