My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Tuesday, March 16, 2010

Sangkaku cerah sampai ke petang

Today dah masuk mggu ke 14..
Alhamdulillah, moga aman ya baby kamu dalam tummy umie,
cumenye...
Igtkan dah habis alah n mual,
Meleset dong,
Masih seperti awalnya,
nape ntah?
Itu mmg tak pasti mengapa dan kenapa..



Kurang amek Obimin???
amek jugak tapi kekadang tu adalah skip jugak,

huhuhu,
Tapi doc ckp suma ok,
Darah sume ok,


Doc ckp kalu muntah2 pun bgs,
Itu tanda bayi sihat..amin...
Harap2 anakanda aku pun sihat ye..


OK. Tak bley nak tuleh byk2 nnt pening!
Saya pening..Beransur dulu deh!

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...