My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, March 18, 2010

Byk luv luv luv di sini sekarang ;-)

...
Lunch alhamdulillah nasik berlaukkan sayur kangkung n ayam,
tambah telur masin satu!
tahu brapa?
RM 5!!!
aku dah pegang rm 4 nak standby bayar,
skali over budget plak...
Mahal mak aiii,
ntah ape ntah yg mahal,
tapi takpala..rezeki nak mkn ni,
Pecahkan jugaklan rm 10 tuh...
Campur rm 1 bli betik,


Sampai di opis,
nak start mkn,
Adeh..apesal mcm tak bley blah plak ngan ayam ni,
Offer kat cik firdaus pun dia tak nak(dia diet ratah sayur kangkung aje),
Sbb dia nak kawen tak lame lagik..huahuahua..
tak mkn nasik tapi mkn weefffferrrrrrrr(yg penuh berkrim itu)huahua..
jgn mara ye nenek.......
ha ah..bley jugak pggil diye nenek..
Alahai, last2 mmg tak bis gak la ayam tuh,


Dan skang dah hampir 2 jam selepas mkn,
perut masih terasa mcm baru lepas mkn,
Mak aiii,...rasa penuh semacam...
sesengal sana..sesengal sini...
Beginikah agaknya bila dah 3bulan lebih???
Mungkin la..


Dan setiap malam skang dah sapu maternity oil..
dah gatal perut you...
angah pesan jgn garu..nnt byk stretch mark...
adeh..
so time my hubby takde rajin la pakai sbb bosan kan..
hehheh


lamenye..bila la pakcik nak balik ni..
hehhe
adeh..
keyla, hari mood kurang muntah..
heharap flight pak cik touch down dgn slamatnye mlm ni terus di KL ye...plzzzzzz
ye syazana insyaAllah..
"God heard you!"
;-)
waaaaa..rase rindu..
yang..
sampai...
ade byk luv luv luv di depan mata..
bing bing bing


                                                          saya rindu kamu pak cik..!;-)

1 comment:

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...