My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Tuesday, March 2, 2010

Ayam Drumetku

                                           "Menu kita hari ini ayam drumet..ohh nyummy"




Smalam gie care4..
beli ayam drumet..
ha...ptg ni lik keja terbayang2 nak goreng ayam drumet...
mcm sedap je becita skang..
tapi belum tahu sesampainya di rumah..
bagaimanakah?
Tentukah aku memasak??
huahua..pastilah sbb somi ku dirumah.



        "Itu ayam Drumet yang melompat2.."




Pasti lagi lazat bersama nasik putih panas2 n sambal tempoyak..
pergh..
kecur air liur aku...
oklah..kira jadilah...
dah mcm tak sabar je nak sambar peti ais keluarkan ayam drumet itu,
Pesanan akhir hari ini seperti gambar di bawah :




                 "Tapi janganlah sampai anda melekatkan anak anda begitu rupa..huahuah"

5 comments:

  1. ALA...SU PUN TERINGIN JUGA DRUMET TU...

    ReplyDelete
  2. terigt zaman mkn ayam drumet n nasi putih utk dinner.ditambah pula ngn sup sayur.mmg licin!

    ReplyDelete
  3. suhaida : huhuhu,awak mkn fish cake ajola..

    hunny : huhuhu, sedap kan ayam drumet...mmg saya dapat mkn la kalu angan ayam drumet...wlaupun cuma seketul..hohoho

    ReplyDelete
  4. selera drumet....hehehehe...

    ReplyDelete
  5. iya kak emi ku...
    hehhehheh
    kamu suka tak??hohoho

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...