My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, December 9, 2011

~Abang Long Wafiy~

Assalamualaikum..
Good morning..
Salam pagi Jumaat.
;-)

Orang orang selangor bercutilah ye hari isnini,
Putrajaya yang sebelah Selangor hanya tersengih kambing lah ,
Hehehhehehe

Apapun, Bila dah sampai Jumaat memang rasa cepat2 je,
Nak cepat cuti, heeee

Tapi weekend ni Abie tak de,
Seminggu nanti Abie takde,
Today dah ke Pahang,

So Wafiy and Umie again,
Belum tau nak buat ape weekend ni,
Yang pasti nak kemas rumah,
Nak kemas dan kemas mcmana pun tak tau laaa...
errrrrrr....

Ni ade gambar Wafiy kat bawah rumah,
Ape  ntah yang dia tengok
Abg Long Wafiy..heheheh
Dah besar macam abg kan?





oklah...
see you lagi yeeee,

--------@ Ummie Aie'sya

3 comments:

  1. rambut dah lebat n panjang...nampak lain pulak muka dia....well, mmg muka abanglong definitely :D

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...