My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, December 30, 2011

~Temerloh~


Assalamualaikum,
Last weekend kitaorg balik Temerloh,
Singgahlah di Pekan Sari,
Hihihi, sebab tu ade gambar kat atas tuuu,
Pertama kalinya Wafiy jejak kaki kat Temerloh,
Dan sampai nak balik pun dia taknak,
Sanggup dia bye bye kitaorg masa nak balik tuuu,
perghhhhhh......

Balik je rumah, tokde bawak baju yang Tok Ma beli,
So sesi try baju sbb takot tak muat,
Alhamdulillah semua muat cantik punya,
hehehhehe,
"yo! it's me!"


Ini plak baju tokde beli,
Baju dah ok,
cuma seluar besar sket,
Ini gaya mcm nak bercerita
"Padaaa suatu hariiiiiii........."


Ye, anak teruna ku ni dah besaq panjang,
sat ja masa kan,
Tahun depan dah 2012,
Selamat Tahun Baru uolsssssssss....
Peace!
;-)



4 comments:

  1. Comel ah wafiy buat gaya rappers. Hahaha

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru.makin comel wafiy ni :)

    ReplyDelete
  3. Munna yg duduk Temerloh ni pun dah lama sgt tak pergi pekan sari rasanya....

    ReplyDelete
  4. http://billycreek.blogspot.com/2011/12/left-wins-again.html

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...