My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, May 26, 2010

`Elizabeth Arden`

Salam dan selamat pagi ye..
hehhe..Ohh..tiada la ape yang menarik jugak ni..
Cume seronok aje dong..

Ohh..semalam my cousin bagi hadiah kahwin..
Hadiah kahwin???Ohh...terasa mcm baru kawin..
hohoho..
Ohhh..wangi jugak..hhohoho..dah rasmi pepagi lagi daaaaaaaaaa

ni haaaaaaaaaa... :




Green Tea!!!!!!!!
Sangat suka jugak bau nya..
En.Suami jugak sukak loh!!!!!!

Actually..baru sempat nak jumpe ngan diye ni...
Sebelum ni masing2 sibuk..
Nak plak diye baru start kijo..hohooho
dan diya ini seorang doctor...so doctor fresh graduate la..
and banyak la rotation dia..
tapi tuk tempoh 4 bulan ni dia kat O&G..
Ohhh..sungguh byk sharing maring lohhhhhhhhhhhh..

Adeh..........
dia soh aku gie class antenatal...
hoohohoo..
adehhhhhhhhhh..
hummmmmmmmm....
hehehhe...iya iya...ngah nak survey class la yang terdekat...hohohoho
adeh....ade ke dekat2 putrajaya nih????????
huhuhuhu..jumpe lagi.

Sekian dan terima kasih.

---------------------------------------------------------------@Ummi Aisya

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...