My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, May 21, 2010

* Bila dapat..perghh..sodaappp*

Assalamualaikum dan pagi!!!!!!!!!


heheheh..
ayuh mari bersemagat!!!
hehhe,actually pagi ini kami sekeluarga (dalam bilik kat opis ni la)
telah bersantap tanpa memandang kiri dan kanan lauk yg yg telah ditungkuslumuskan oleh ibu siti..
Mmg tangkap lentok wa cakap sama lu...


hehehhe..pape pun mmg sgt kenyang nasi dagang lauk ikan tongkol..
lunch plak???
haaaaaaaaaaaaaahahahhahahhaha..
sgt tidak sabar tuk menunggu lunch ini...
kami sekeluarga akan ke jeng jeng jeng..
ICEROOMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!
mari mari mari!!!


Ohhh...ice room..
Ohhh...ice room..


saye sudah kenyang dan mahu blogwalking jap sementara lum dapat kijo nih..;-)

4 comments:

  1. ehh..sape kate xde keje..urut org sebelah ummi tu..

    ReplyDelete
  2. mak ai..sakit mata bc font kecik sgt.nasi dagang je besar hehe..

    iceroom tu ape yek..

    ReplyDelete
  3. hehehhe..
    wizza..
    ice room kedai jual ice kacang yg pelbagai..cube try googel..pasti kecur air liur mu!!hehehhe

    ReplyDelete
  4. eh cik asam apa bikin nak urut org sebelah..asik geli je satu badan hang tuh..hoohoh

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...