My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, May 20, 2010

Untuk Jantung Hati Saya!!

Salam dan jumpa lagi ya!!


hehehhe...


kalau sesape igt..dulu masa bulan april saya pernah post crita tentang ini :



oleh kerana nak dapat susah..indonesia mari dong!
dan hari ini telah terbikinnya buku ini hasil ciptaan sendiri dan bantuan kawan2 yg begitu komited menjayakannya..
aicheh..hehhehe..
diorg termasuklah cik kerakcik sue man, dan turut dibantu cik ina spaq ehehe..
oohh..tanpa mereka ini tak mgkin siap journal ku..hahhaha

mahu lihat hasil nya...???taraaaaaa!!!

hehe..idak le sebijik tapi suka!!!tq gurls!!!
ini cover depan

dan ini...


inilah cover belakang..heheh
adoyai..sungguh puas hati..bila buat sendiri bukan beli..
so...this my journal to my baby..
kiranya sume kaitan pasal baby n journey mummy to be la...
so excited la!!!!!!

hehehhe..bagi mereka yg turut berminat buat jugak..bahannya mudah aja!
eh..jap..baby ngah pusing..adehh..sempat pulak diya...
hehehhe
ok..continue..
brg2nya hanya barangan terpakai..
kertas, gam n gunting...dan boley lah dilihat kalau nak..ini sedikit tatapan proses pembikinannya..
ohohoohoh..mcm konon buat movie jak!

mula2 bli la buku satu..dan buat la camtu..

dan lukis la catroon yg comei tu..


ni plak bahagian blakangnya..ohh ada tambah reben sket..guna reben kat telur kenduri..hooho

and finally u'll have it!!!!!

hehhehe..walaupun dah 6 bulan lum terlewat dong tuk berkarya detik2 manis itu!
hhehehhe...and what..just for ur baby..
bley dia baca bila dah beso nnt...
hehehe..akhirnya terpublish sudahhhhhh....

4 comments:

  1. yeyeyeye...nanti msti baby ingat kat kak su,makcik wawa,dan makcik ina kan...

    sebab tlong ummi wat buku ni..

    ReplyDelete
  2. comeinye buku..bestnyeee..saya da terlmbt ehehe..

    ReplyDelete
  3. asam keping:hehehhe..yola..ko pun mak cik ok..

    wizza :hehehhe..takpe..nnt wat journal tuk baby baru lahir la wizza..hehehhe

    ReplyDelete
  4. cute sgt!!! zaman k.jue dlu xde pon terpikir nk wat benda2 cenggini. Next baby lah...eheheh

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...