My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, May 21, 2010

rObiN hooD

Salam dan selamat malam ye..

Saya tengah kusyuk melayan hindustan..
Oblada da da..Obladi di di..Obladu du du..
Wat to do...
Oblada da da..Obladi di di..Oladu du du..
We luv you...

Eh..sorry terlebih layann daaa...
Heheheh..
Crita sebenar adalah robin hood..
Sedang berehat2 tadi..
Ada kawan saya ini mahu nonton cita robin hood..
Ok..saya mmg dah tgk last week..
Jalan critanya menarik..
Tapi masa mula2 tgk saya igtkan crita robin hood yg mcm masa kecik2 tu..
Robin hood si pemanah itu dan hidupnya didalam hutan kan?
Tapi cita ini lain sket..
Ermmm...menarik sbb critanya adalah sebelum zaman robin hood ini tggal dlm hutan..
Nak tahu lebih lanjutnya silalah menuntun!

Pasti tak rugi dong!
And you will know how..
"Da legend is begin"
Akan tahu kenape lagendanya robin hood n da geng hidup di hutan..
Hehehehe..
So untuk semua yang bosan diwaktu hujung minggu..
Silalah membooking ye tiket!hehe
Enjoy ur watching...
Gudnite!!!

Sekian dan terima kasih.

2 comments:

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...