My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, May 21, 2010

Prepared for da list!!





Salam dan pagi yg sejuk!!!
Ohh..saya begitu bersemangat hari ini,
adakah sbb ice room??
atau sbb semangatnya mendapat buku pregnancy journal??
ape pun kite akan bersemangat kalu bab baby kan??
Sbb kalu kat opis ni, ramai betul yg bersemangat...
mereka suka tentulah saya pun sungguh suka!!!!!


Ohkaylah smalam kan saya sibuk sgt wat list tuk barang baby..
Tak ketinggalan jugak barang keperluan saya..Sebagai ibu nnt..
(Ohh...sungguh excited but nervous jugak!)
hehehe..
Apa pun kesungguhan kita Moga Allah bersama kita..

Tuk list brg2 baby..saya ade gak tanyekan kawan2 and ade gak dapat dari blog mummy2 lain..
top up and tambah la jugak yang mane patut..
ermm..cume nnt bile en.suami sudah pulang dari outstation,kitaorg akan bincang la mane patut n mane tak patut..yelah..taknaklah membazir..
Sebab tulah listkan dulu kan..n bila ade sale trusla grab dulu...
Ye..buat mereka yg bakal jadik pengantin..samelah kite..perancangan itu perlu...
supaye kite tak terlalu kelangkelibut kan...
Tapi tak tahulah saya ini...harap-harap dipermudahkan juga ;-) aminn...


ermm..tuk sesiape yg berminat untuk list barang ni boleh link kat sini...
saya pun amek dari blog cik puan reen.
Sangat membantu !!!thanks alot...


So  untuk my journal..saye dah wat chomel2 taggingnye
(supaya bersemangat dan trus smgt lah)hehhe
Ini tagging baby pages :





baby pages!


dan ini untuk mummy pages..


dan ini senarainya..hehehe..tak mgkin lah nampak kan..
so kalu nk jelas just click sini

so sekarang mase tuk menservey harganye!!
budget itu sungguh penting...
mgkin setakat ini, beli yg penting dulu kot...
Ayuh mummy to be!
Marilah bersemangat!
Adeh..sejuk....mahu tido daa....hohohoh

dan terima kasih..
Jumpe lagi..

-----------------------------------------------------------------------------ummi aisya

2 comments:

  1. hamboihh pjgnyeeee list! hehe..
    slmt menjadi mummy..eh ummie ^_^

    ReplyDelete
  2. ye cik yana..
    copatlah tawen..leh list jugak..hehhe

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...