My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, May 21, 2010

Finally!!!!!Gotcha Ice Room!!!!!!!!

Salam dan sudah petang pun ye..
dan sudah konyang..
heheh..
Buat cik wizza..inilah ice room nya..hehheheh,
Seperti yang dijanjikan today kami sekeluarga lunch di ice room,
Lokasinya di Nilai, by da way ice room ni byk je cawangan di area KL..
Memandangkan opis kami sekeluarga di Putrajaya..so nilai adalah yang terdekat la kot kan..
Ikut je jalan Dengkil tu....
Okay..tanpa membuang masa saya dan kamu kamu..jumlah kita yummy yummy..

muka2 yang tak tahan tuk membaham..


ha..jgn tak tau buku pun bley mkn!hahaha


dan bila..........................

dan juga menu2 lain..

dan ini saye punye
MANGGO!!!

jeng!jeng!inilah dia!ibu buyung..huhuh

inilah kami sekeluarga...hohoho..alah gambo camera gurl plak tak do!

Alhamdulillah..
sukelah bila dah konyang..hikhikhik..
dan bagi kamu kamu yang berminat..
Harga tuk satu bekas ice cream tu..boley dikira murah la..sbb byk kan..
RM 7.90...oklah kan..hehehe
meh le ke ice room!!!!!!
Sekian dan terima kasih.
Jumpa lagi.

---------------------------------------------------------------------@Ummie Aisya

4 comments:

  1. kak mahani mmg xboleh stop membebel kan? never ever. hahaha.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. dear...ice room ade kat kl?kat mana ye???elya teringin laa nk gi...
    salam kenal yaa:)

    ReplyDelete
  4. salam elyaelmo...
    hehhehe..
    ice room kat kat Shamelin cheras ade!!!
    hehehhe...pegi tau!!!

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...