My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, May 24, 2010

::Firefly Travel Itinerary::

Salam dan selamat petang ye...
Ohh..bukan tiket flite tuk saye,
Tapi itulah tiket flite suamiku tuk ke Penang malam..
On rushing jugak coz,
Smalam dia baru je lik dari outstation dan mlm ni suddenly je dapat tugasan ke sane,
Ciannya , adoii..pinatnya pokcik itu,
huhuhu


Today is monday, tomorrow is tuesday...
hahahaha..
sudah kemerapuan,
oklah hati tengah pikir nak balik ni..
copatlah jam oiiii..


Sekian dan terima kasih.


-----------------------------------------@Ummie Aisya

2 comments:

  1. hye aisya, salam kenal.......

    p/s: ciannye kena tinggal heheh..take care

    ReplyDelete
  2. hai eliza...salam kenal jugak!!
    hehehhe...
    huhuhu...redha aja kak!
    hehheheh
    nice to meet u!!!!!!!!

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...