My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, May 20, 2010

List ohh list...

Salam dan selamat tengahari...
Sudah tengahari daa...
Ohhh..hari ni sungguh sejuk jugak ye..
Agaknye gelombang panas jugak beransur ke mendung berarak kelabu..
Adeh..kemerepekan..
Ohhh..cita pada yang asal..
Today...saya sungguh menggagahkan diri menyiapkan sesuatu..
ermmm...hehheh..
dah siap tapi belum ready untuk di publish..hehehh
ermm...mgkin kojap lagi guwe publishkan..


So hari  ini juga guwe lagi fenin2 menlistkan barang2 baby yang hendak dibeli..
Ohohohoh...
Maklumlah..tak biasa la katakan...adushhh..
Tapi ada gak member2 yg tolong...dorang ade yang dah second baby pun..
eh..tapi kalu ade any suggestion lagi bagus jugak...
hehehe..
oklah hendak menyambung menlist barang serta bajetnya..
adeh..

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...