My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, February 11, 2011

~Pernah Makan Macam Nie?~


Salam dan selamat petang.
Alhamdulillah. Boleh juga saya update buat kali ketiga.
Hari ni rehat panjang.
Nak cerita pasal roti.
Pernah makan tak roti gardenia n letak choc rice.(ceres)


Yang jenama ceres je sedap tau.
Macam gambo kat atas tu.
Tapi yg biase tu choc rice manis sgt n berasa gula..
tapi yang ini rase choc  lemak2 sket..
Tabur je banyak2 lagik sedap tau!
sedap!
Ini idea dari kawan2 indonesia yang ajar makan camtu..
Dan tentulah ceres ni jugak dari jakarta..
hukhuk..
dan kebetulan abie wafiy di Jakarta..
Pesan banyak2...hehheheh
wat stock!
cubalah cari kat Cold Storage kot2 ade...
atau kat chow kit(ada satu kedai brg2 dari indonesia)
memang tetibe lapo roti!
baru je kejap tadi borong roti lagik!
aishhhhhh..lapo!
-----@Ummie Aie'sya

3 comments:

  1. Tak acilah ceres beli kat jakarta.

    ReplyDelete
  2. ceres ni mmg sedap p x penah lak makan ngn roti :)

    ReplyDelete
  3. fad:heeheheh, acilah!

    nashays : sedap tau, dgn iasekerim mmg marvelous la!

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...