My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, February 16, 2011

~Dulu Saya.Kini Dia~


dulu dan kini..
ye...betul memang itu kami...
hhehehh
sebelah kiri itu saya...sebelah kanan itu wafiy...
kat mane yang sama?
plzzzz...betul kan muka saya sama cam wafiy...
eh silap muka wafiy sama cam saya....
heheheh....

----@Ummie Aie'sya

6 comments:

  1. tang hidung dan mulut tuh...alalalaallala ikut muka you ke,wafiy sangat sweet tau..geram tengok~ :)

    ReplyDelete
  2. mata idung mulot. hahahah
    sebijik!!
    subhanaAllah!!

    ReplyDelete
  3. mrs nageb :hehehhe..slalu org ckp asik muka abie diye je...hehheheterus la korek2 gambo lame..rupenye ade jugak muka i..hahhah

    noremy :sama kan!hehhehe

    nano : na, samakan..hehehhe...muka umie pun ade woooo

    ReplyDelete
  4. aah sama sebijik..cuma wafiy lagik bambam kuts ;)

    ReplyDelete
  5. kak ina : hehehhe...umie diya minum susu ibu sat ja...tu yg tak bambam kut..kihkih

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...