My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, February 7, 2011

~Hari Ini Hari Kerja~


Salam dan selamat pagi..
Wahhh..lain macam je rasa datang opis hari ni,
Aduhhh...
"Jangan Malas Okay!"
hehehhe..
cam terasa masih di alam cuti lagi beb..
Alhamdulillah kami sekeluarga dah selamat sampai di putajaya,
Syiok betui cuti sambil makan2...
hehehhe
(iye..saya makan dengan banyak sekali !!)
hehehhe..
semacam masih terasa...
Bau char keow tyau!
yong tau fuu pantai bersih!
Mee udang n Nasi udang Pulau Sayak!
Barbeque !
Roti Arab E chappati!
mak aiihh banyak sgt nak senarai..
Ape pun, nnt saya akan story key..
mesti punya!!!!!!!
hehhehe...
sabaq sat naa...
hehehhe...

------@ Ummie Aie'sya

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...