My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, February 18, 2011

~Agak Masam~


Salam dan selamat pagi acik acik,heee..
Maaflah..wafiy dah lame tak update,
Bukan umie tak kasi,
Tapi wafiy nie, banyak kerja nak buat
(kerja?)
Walaupun entry ni adalah agak masam
(kerana dah lama sangat baru nak story..)
hehhehhe..tapi wafiy gagahkan jugaklah...
entry masa CNY lum bis lagi,
heheheheheh....
ni masa kitaorang gie pantai bersih..
yang famous kat situ...
memang yong tau fuu
(perghh..memang sedap ...wafiy tgk saja dong)
dah memang aktiviti wafiy setiap kali org mkn untuk sekadar melelehkan air liur..
(kesian kan?)

coq udang sedap!

eh eh eh..aisehman..tak dapat pulak!


abie mmg suka yong tau fu!

slurpppp..mieeeeeeeeeee!


lincikang! nak!

dan pas mkn kami bergambar!
mmg itu wajib kan?

my abie...


my family ;-)
abie..wafiy..umie..

----@ Naufal Wafiy





3 comments:

  1. tak jemu tgk gambar wafiy, umie.....i like~ mcm kat FB, hehehe...

    ReplyDelete
  2. mak pak puteh2
    patot r ank pun puteh gebu smacam..heheh

    ReplyDelete
  3. kak emme: ilike jigak!kih kih...

    nano: na..hehhehe, idok le putih sgt, nmpak juga koko sket,hehehe

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...