My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, February 25, 2011

~Badanku Masih Panas~

Salam dan selamat malam...
Ye..saya dan wafiy aje di rumah,
Abie wafiy sedang outstation..ahad malam baru pulang...
Wafiy sedang memain aje...
Tapi kate pengasuhnye..
Dari pukul 3 tadi wafiy tak tdo...
Saya pun badan masih panas...
Selesema masih tak hilang...
Kepala berattttttt...aduhhhhh....
Moga Allah permudahkan...
....Wafiy jaga umie tau.....
Huhuhu....

-----@ Ummie Aie'sya


Sent from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. kesiannyya... minum air suam banyak2..
    Wafiy jangan nakal2, sian ummi wafiy demam.

    ReplyDelete
  2. kak ilot : sok sek sok sek hidung ni..adoiii...musim domam skang nih...

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...