My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, February 11, 2011

~Pulau Sayak~



Salam dan hye,
Hooyeh,
Hari ni kerja ku sudah bereh,
Kot2 petang nnt byk la kot,
Masa yang ada dab berbekalkan mood yang masih cantik,
Moleklah kiranya sambung cita jalan2 carik makan CNY hari tuh,
Yupppp...
Selepas kitaorang check out dari PMBR
(PMBR = Pantai Merdeka Beach Resort)
Kitorang dibawa ke Pulau Sayak,
Ermmm..dalam 2km je nak ke sana,
Naik keta...tak yah nek boat..hehhehe...
Kat sana tempat makan yang semuanya disajikan dengan udang segar,
Tempat makan dia menarik sbb tepi laut...
hushhh hushhh angin dia...
walaupun kitaorang pegi tengahari terik,
Tapi tak panas pun..hehehhe

wafiy n tok abah


ha kat depan kami tuh laut terus tau...
wafiy pun syok je tdo...

Nasi Goreng Udang Pulau Sayak
Mee Udang pun ada..
Tapi tak sempat la nak snap...huhu

tokde makan mee udang...
dan oleh kerana viewnya cantik..
mmg syok la dok photoshoot...
ehkekekke





dan sebelum pulang..
kami ziarah kawasan yang kena tsunami dulu...
huhuhu...

dan ini kapal2 yang di dilanda tsunami di Kuala Muda..
di himpunkan...

Kuala Muda...

-----@ Ummie Aie'sya

2 comments:

  1. wafiy sporting ar, bwk g mane2 cm sennag handle jek.. hehe
    udang tu buat sy lapooo..huwaaa

    ReplyDelete
  2. nano: na...setakat ni wafiy okay la lagik...heehh, dulu ms pregnat saya suka bejalan kot...adehhhh

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...