My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Tuesday, February 22, 2011

~Budak Merajuk~

Salam ...selamat mlm...
Wafiy dah tdo tadi...
Penat agaknye..lama dah tu dia tdo...
Skang ni aksi2 dok angkat punggung...
Heheheh..
Gambo tu..majuk plus angkat punggung..
Aduhaiii...umie batuk lum kurang..
Badan start panas plak ni...
Mmg cabaran kan kalau seorang diri dgn demamnya nak urus anak kecil...
(Abie wafiy sampai selalu kul 10 kalau tak outstation)
Moga Allah terus bimbing ;-)
Keyla...gnite all ...


-----@ Ummie Aie'sya




Sent from my BlackBerry® smartphone

6 comments:

  1. nk start belajar merangkak plak ar tuh,
    hehe

    ReplyDelete
  2. Geram dgn wafiy, dia punye betis buat auntie ketap2 gigiiiii...ehehehe...sya, jgn nyangkit demam kat wafiy udah...

    ReplyDelete
  3. ololololo pandainye dia majuk.meh aunty tepuk2 ek.geram je!

    ReplyDelete
  4. alololo...comelnya merajuk dengan ummi..
    Eh, Pahat pon ada satu baju mcm tuh.. Haha..

    ReplyDelete
  5. alahai... dah pandai merajuk wafiy ye... angkat punggung tu yg lagi comel...

    ReplyDelete
  6. nano : na...ntahlah nak merangkak ke ape..tapi kalau diye dah nak ngamok cam gitu lah..terangkat abis!hehhe

    kak emme : tuula ....heharap tak terjangkitlah..huhuhu

    hunny :hehehhehhe...tepuk meh tepuk!

    kak ilot : hehhe..baju hadiah kan...wafiy ada 2 set baju tu..hohoohoh

    kak munna:ha ah..pandai majuk dah ni...adeh..

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...