My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, June 16, 2010

Anakku ber"world cup"

Salam dan selamat petang yang sejuk jugak, sejuk sbb aircond la kot,
Aduhai mmg tidak ku daya,
Today nak masak ape ye?
dah kering idea plus dengan keadaan bdn yg sungguh tak larat,

Serba tak kena dan rasa untuk berbaring sahaja,


Tetapi, si kecik ini sungguh aktif dan sgt tidak bohsan,
Dan sememangnya sebegitulah juga diwaktu malam,
Yola anakku,
mungkin juga musim bola skang..so Anakku ber"world cup" la jawabnya,
Dia pun sibuk menendang ke sana dan ke sini,
Adehhhhhh....


Saya ini sudah semakin lemau,
Kerisauan jugak bila ada member dok tegur perut dah turun,
Aishhhh..mmg gitu ke?Tak ke awal lagi perut nak turun tu?
Ke sbb si kecik ini aktif sgt?
Byk soalan sudah menggasak di kepala(pe ntah ayat),

Dan perut jugak asik mencengkang,
Mungkin jugak kurang air,


Tapi semalam mmg bergelen telan air,
Al jawabnya mmg byk kali la bgn untuk kucilkan diri,
Adehhhhh,
Takpelah anak oiii, biarlah kamu aktif, 
Taklah ummi kamu ni merisau aje kalu kamu diam aje,
Dan skang makin sesuka dia menendang!adoiii..hehhehe,
Dan jugak perut akan terasa senak bila kiri dan kanan asik  bergolek,
Sampaikan bebudak opis ni dah selalu tgk perut saya ini berombak,
Tak ke sungguh aktif itu?
heheheh, takpelah anak si jantung hati, buatlah ape yg kamu suke ye..;-)
Gustilah puas2 tau, nnt dah kuar, kamu gusti Abi pulak ye,
OK? ok....setttttttttttttttttt!!!!!!!!
(sambil kami mencalit ibu jari masing-masing disebalik hijab yang memisahkan ruang nampak~~~adeh ayat apakah itu?)
Hijab dua dunia, didalam dan di luar, biar ada hijabnya, tetapi kita merasa kan syg?)


Sekian dan terima kasih,
Jumpa lagi...........


---------------------------------------@Ummi A'iesya

2 comments:

  1. wagh...besh2..tak sabar nyer juga nak smpai detik itu...bila lagi check up yong..nak la p pegang dia sblom kuar..

    ReplyDelete
  2. aza:heheh, insyaallah next week kot yong check up..heheh, nnt yong roger key..hehehhe

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...