My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, June 3, 2010

^Epilog Semalam Petang : Diburu Mentari.........ek?^

Salam dan selamat pagi, begitu dingin sejuk pagi ni, sehinggakan terasa mahu demam,
Sudah bersarapan keowtyau goreng juga air oren kurang ais,


Semalam, usai sahaja pulang dari kerja,
Masuk je ke rumah, aduhai sungguh panas terasa bahangnya,
Sejuk yang didambakan seperti petang semalam tiada yang ada,
Hanya sinar matahari yang menerjah masuk terus ke ruang depan rumah,
Adushhh..tak dapat la den nak lolap jap,
Sakit belakang pinggang ni dari opis lagik,
Ohh, semalam en.suami ada di rumah,
Slalunya kalau dia ada, dah tido tu, tapi terbuktilah cahaya itu menganggu tidurnya, ehehe,
Selesai berwuduk dan terus solat asar,
Dan selesai solat, dengan langkah longlai menuju ke ruang tv,
Dushhhhhh shiaw shiaw...adeh..elok je duduk sinar matahari tepat ke muka,
Ubah posisi,
Cuba untuk diam, hehhehe
akhirnya tewas, ambil bantal di bilik tidur dan ke bilik tengah(sbb bilik tengah gelap sket, so agak sejuk la walaupun takdo katil,
Baring.
Perghhh..oklah sikit sbb sakit pinggang bagai tak di tahan2,
Tapi tak jugak boley tidur,
dan akhirnya en.suami ajak buat kira2 tuk barang-barang baby
(walaupun en.suami masih belum sihat tapi dia buat2 larat lah tu)
aduhai ciannn...


Kira-kira dibuat,
Ini baru barang2 asas ok...
dah mencecah 2k,
hehhehe, muka en.suami agak berkerut,
Biasalah bila tak pernah expect begitulah mukenye..
hehheheh...
Dan nanti dah boley beli sikit2 dah..
adeh... oklah..terasa tidak larat nih..rasa mahu tdo,
aduhai..


Sekian dan terima kasih,
Jumpe lagi...


------------------------------------------------------------------------@Ummie A'eisya

No comments:

Post a Comment

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...