My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Tuesday, June 1, 2010

Nenekku Sudah Kahwin! ;-)

Assalamualaikum dan selamat petang yang agak panas membakar,
Agak menyepi dikala cuti pun agak panjang..
Dan cuti extra yang ditambah sendiri semalam,
Ohh..Hari jumaat dan sabtu sibuk ke kenduri kendara,

Hari Jumaat, adalah hari nikah kawan opisku si Nenek Firdaus,
Yang pasti saya dan wawa tidak mahu ketinggalan hari bahgia itu,
hehhehe..
Planning asal wawa yang akan datang jemput dirumah dan juga diiringi cik suhaida,
tetapi plan secara keseluruhannya telah dirombak dan digubah,
Suhaida juga tidak jadi ikut ke majlis nikah,
Dan akhirnya saya yang menjemput wawa,
Kira-kira kul 6 ptg kitaorang bertolak dahulu ke shah alam,
Kerana en.suami tertinggal barang untuk training di rumah,
Dan kami terus berpatah balik semula ke Serdang,
Ohh, terasa sungguh lama perjalanan,
adeh!

dan sampai di masjid sedang kira-kira kul 8.15 suku,
Solat maghrib, mujur sempat,aduhai...
dan dari masjid serdang kami ke rumah nenek firdaus,

Sampai sudah.
Rumah nenek firdaus dah ramai org,
Terutama kaum kelurga jugak kawan2,
Dan hanya saya dan wawa kawan opisnya..hiknhhik..

Amboi, sungguh cantik!
dan tok kadi juga agak lewat sampai..lewat 30minit, sesat tak jumpa jalan katanya..
hohooh, sib baik dtg jugak...kalu idak menangislah si nenek nnt,
Yang pasti..Nenek kamu sangat cantik!!!!!

Alhamdulillah, dengan sekali lafaz yang tenang, si Atuk alip sah menjadi suami si Nenek Firdaus,
Dan termeterailah janji..antara dua hati, moga kekal ke syurga abadi...
Tahniahhhhhhhhh!!!!!!!!! ;-)

Dan jugak terima kasih ye nenek atas menu mlm itu yang sungguh dasyat
Sambal tumis udang petai..(dasyat ke)
Ye dasyat untuk saya dan baby,hehehhe..

dan esok harinya sabtu...
hari bahgianya,
Tak payahla nak cita panjang..meh scroll tengok gambo!!hohooh

Pelaminnya!

Pelamin mini(nikahnya)

dan dia...

dan suaminya...

dan begitu ramainya..huhuh


pengantin di pelaminnya!

just smile on da big day!!!
congratulation!



sekian dan terima kasih,
Jumpa lagi..

-----------------------------------------------------------------@Ummie A'iesya

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...