My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, June 7, 2010

^Layunya seperti bunga^

Salam dan oohh sudah petang bangat nih..
masih di ofis dong...
slalu tepat kul 5 saya pasti sudah cabut dari ofis ooo,
dan hari ini bukan kerana aura kerajinan yang menambah tetapi adalah terpaksa untuk memanjakan diri stay back coz de la sket2 kijjo yg kena submit esok,
hehhehe..yang pasti sudah penat loh..mahu balik nih...
so art for today..........:

adoi mak aihhh..
layu ke daku sepertinya???????
hehhehe

JUm cau dulu,
baby jugak sudah menendang nih..
jum balik jum balik!

Sekian dan terima kasih.
Jumpa lagi...........

------------------------------------------------------@Ummi A'eisya

2 comments:

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...