My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, June 21, 2010

Faizi Versus Syazana

Salam dan selamat pagi,
mcm gempak je tajuk,
inilah hasil mengorak ngorek album lama okeh!
hehhehe..
tapi quality gambo agak kurang memuaskan bila hanya menggunakan camera yg tidak canggih ini ;-(


dia yang pengakap, saya yang tersengih.





dia yg tersengih, saya yang ntah pape..hahha


boy, pijah dan pekji (dia yang sedang duduk bersila,hoho)



dia yang rendah ini(sungguh debab jugak kan)


hehe..dia yang rendah inilah(adeh seksi)


dia yg rendah juga ;-)


debob!

ini kasi yg terang punya...hoohoh



ada sama ka??hohoohoh...






--------------------------------------------------------@ Ummi A'eisya



2 comments:

  1. lain nye faizi (cheng)...x sama langsung! heheh.

    ReplyDelete
  2. hehehhe..kan kakjue...mmg lain habis..hohoohohoho

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...