My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, June 9, 2010

^kampungku dan warnanya^adehhhh...


episod art tiong tiong kali ni agak berwarna warni..
kerana selalunya saya hanya menggunakan dua atau 3 warna,
kali ni byk juga....hehehheh..

nak kata kampung saya, mungkin jugalah,
kampung di penanti, mmg ada seket2 riaknya mcm gambar ni,
tapi imaginasi saya agak nipis dan bergaya selamber aje(melukis pun ade gaye ooo)
dan hanya mencilok kreativiti di zaman kanak2 dolu2..hohoh..
adehhhhh...
keberhasilan gambo ini sudah mampu buat saya sengeh sampai ke mata..
hehhehhe, sbbnya saya suka!!!!!!!
hohohoohoho, kalau kamu kamu tidak suka, maafkan ye..adoiii,
sebelum mengarutnya berganda biarlah saya mengundur dulu.

Sekian dan terima kasih.
Jumpe lagiiiiii....

-----------------------------------------@Ummie A'eisya

2 comments:

  1. saya juga suka...kg saya juga..^_^

    hehe yong juga tidak pernah smpai kg saya..

    ReplyDelete
  2. aza:hehehheh,adeh..itula pasai..bila nak sampai nih..hoohoh

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...