My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, June 30, 2010

~saya pening kelam~

Salam dan selamat tengahari,
Ohh..sungguh lama tak memblogkan diri,
Anywez, kesihatan juga kurang memberangsangkan,
Aduhai........

to aza: yong tak pegi check up kat Jameaton,
huhuhuhu.....

Sekian dan terima kasih
Jumpa lagi...

------------------------------------------@ Ummi A'iesya

1 comment:

  1. adoila...yong banyakkan rehat ye..sekarang kene listen to your body..jangan paksa2 sangat wat ape2 kalo sudah rasa tak larat

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...