My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, June 25, 2010

Sunday : AnNur Antenatal Class

Salam dan selamat petang,
Wah, sudah lama tidak meng update rasanya,
hehehe, kesibukan sedikit dan agak malas juga,hehehhe

oohh..so sudah 31 weeks!!!
oohhh sungguh cepat masa deh,
sudah 2minggu berturut2 saya mencari-cari tempat yg buat antenatal class,
saya sebenarnye sudah register nama untuk class itu,
tapi waiting list,
sbb terlalu ramai agaknye dan saya hanya boley menunggu bila untuk dihubungi,
dan pada masa yang sama say try jugak cari di lain2 tempat..
ohh sungguh susah jugak,
sbbnye byk tarikh dikala tarikh yg tidak sesuai dgn saya,
satunya suami saya kan selalu ber outstation, dan dia juga susah untuk selalu ada,
saya nekad juga mahu pergi jika ada yg kosong, suami juga galakkan,
Ini pengalaman pertama saya,
Saya rasa perlu untuk tahu itu dan ini sebelum kelahiran baby saya ini :-)
Alhamdulillah...
Akhirnya waiting list untuk mggu ni masih ada dua tempat kosong,
SO ahad ini dapatlah saya join!
tapi saya seorang saja, tiada suami bersama tapi selalu dihati ;-)
Syukur, berkat doa suami jugak agaknye,

Kenape saya kate susah nak dapat antenatal class?
Pertamanya, kebanyakkan class dah penuh sampai Julai,
Dan mungkin sudah nak dekat puasa so class byk diteruskan bulan Oktober,
Ada juga yg lain2 tapi terlalu jauh dan ade tarikh yg dah terlajak (masa tu saya dah bersalin mungkin)

Hopefully, semuanya berjalan lancar,
Walaupun saya hanya akan attend kursus tu sensorang,
Tapi sekurang-kurangnya saya dapat gie kursus tu,
So gamble ajelah..hehhehehe...

ermm...ohh tadi saya dapat lagi 2 helai baju budak kecik dalam perut ini!

Sekian dan terima kasih,
Jumpa lagi...



-----------------------------------------------@ Ummi A'eisya

1 comment:

  1. wah best...nanti ley story2..
    aza ahad ni azzahra kol untuk kelas senaman free..tidak tahu sempat atau tidak dek kesibukan mempunyai 3 deadline pada hari isnin..huhu...

    yong 31..aza 13..oh sungguh jauh lagi..hehe

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...