My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, November 25, 2010

`CD bersama model saya`

Salam dan selamat pagi,
Waduh kok gawat ni..anakandaku lebih laju mengupload...
hehehhehe


dan kali saya mahu story mory yang biasa aja,
berkenaan dengan CD,
saya begitu teruja dan gembira bila memakaikan simanja dengan CD(cloth drypers)
kerna ianya jimat dan tiada yang susah nye pun,
mudah di jamin bersih dan pasti simanja saya selesa bagaikan tilam empuk di punggungnya ;-)
wafiy yang kata ok......
hehhehhe


dan jummm saya tunjukkan camne nak pakaikan CD ni...dan modelnya si wafiy saya!;-)


ini cd wafiy..

ok..ada tiga jenis butang..wafiy dah boley pakai butang kedua dah..

dan ketipkan..pada butang itu..

pakai kesemuanya macam dalam gambar ni..

dan ini insert dalam cd ni..

masukkan ke dalam pocket cd ni...

kalau nak letak dua pun boley...

ohh..anak anda pasti tersenyum tak sabar nak pakai cd ni...

wafiy : aippp..umie tutup la bebird tuh!

ha...camni ..cam pampers biasa tuh..
wafiy: uhhh selesanya saya!

ketip di kanan...

dan ketip dikiri.....

yes ! siap!

tara...!adeh..wafiy pasrah ajo!

dan..berikanlah kasih dan sayang anda selepas itu!



dan.......

dari umie dan wafiy...

free aje ni tau...
jum la pakai cd...
murah!murah!murah!
jimat!jimat!jimat!
empuk! empuk! empuk!

-------------@ Ummie Aiesya dan Naufal Wafiy

6 comments:

  1. mak ai tangan die berketul2..nk try nt CD nih kat kak Qistina..

    ReplyDelete
  2. jum ibu !nnt wafiy pakai sama2 ngan kak qis!hehehhe

    ReplyDelete
  3. dulu2 cam excited nak try.tp..bila pk2 balik,mommy kysha nie malas nak membasuh.hahaa

    ReplyDelete
  4. mommy kysha:heheeh, tp dah sekali guna n terasa jimat, pasti nak lg!chaiyok!heheh

    ReplyDelete
  5. comel jer....
    ekceli sy pon bermnt ngn cd ni...tp mhl la harga die...
    tahu tak kt mne2 y jual murah??=)

    ReplyDelete
  6. laili : ermm..mmg mahal sket..tapi kalau beli byk murah sket..huhuhuh..ade jugak rm 30 sekeping...

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...