My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, November 19, 2010

wafiy mahu join contest!

Salam dan selamat pagi,
hik hik hik..
ehehhe..iye..ini wafiy laa..jangan bgtau umie ye,
wafiy mahu join contest ni,
alaa contest kat blog acik dilaz n kak qistina,

wafiy ni bukan banyak mainan pun,
Sejak lahir sampai skang ade satu je,
Itupun org hadiahkan..ehehhe..
wafiy tak suka sgt byk2..hhohohoho,
jap jap nak tgk ade tak gambo...
'
'
'
'
'
'
'
'
eh adela satu gambo,
ni je yang paling stylo...hohohoho

hye hye hye..adeh, umie gie snap lak mase ni..kira oklah tu..hoho

so ini  jela gambo nye..
dan ini banner kak qistina, jumlah join reramai!


dan wafiy nak tag 2 kawan umie..sape ek..:
haa..

hehehehe, join tau acik acik yang cute..

ni wafiy nye details...
ohh ye, acik dilaz, wafiy dah mintak permission umie la, saje je guwau di pagi hari ini..
hohohoho.....

Nama : Naufal Wafiy Bin Faizi
Umur : 2 Bulan 3 Minggu

Sekian ye, terimakasih.

---------------------@ Naufal Wafiy

2 comments:

  1. gud luck wafiy!

    join contest, xbitau momma ye :P

    ReplyDelete
  2. wafiy reply to aunty eliza: bitau la aunty...dah join baru bitau..hohoohoh

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...