My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, November 25, 2010

`dari malam sampai ke siang`

Assalamualaikum dan hye hye,
eh..pepagi lagi saya dah ada?
eheheh..
sebabnye saya suke dan gembire,
eh eh eh,
umie lagi happy kot dari saya,
semalam abie saya de kirim gambar,
masa tu saya pelik,
nape umie tu senyum senyum sorang,
ntah, tak paham...

ping!bunyi bbm umie..

umie : senyum dan makin lebar
wafiy : ape tu umie?nape senyum?
umie : dok senyum lagi sambil pegang henpun.
wafiy : ish tak paham..pe tu umie..
umie : kejap ye wafiy, lum kuar ni..
wafiy : ape yang belum kuar?ishh..tak paham le umie..
umie :jap jap jap...haaa..nahhhh..tgk sape niiiiii...

dan umie pun menayangkan henpunnya ke saya yang kecik ini
(sib baik saya cam tau!)


wafiy : eh eh..cam kenal..eh eh..abie tu..abie...
umie : ye abie ni, abie dok atas kapal, dok dinner, abie cam gemuk kan wafiy?
wafiy : ????????????, ermm..agaknye kot...

ok...stakat itu sehingga pagi ini umie senyum dengan senang sekali,
inilah sbb tajuk di atas..hahhaha
ohhh ohhhh..sib baik tak telajak pagi tadi,
kalu tidak, camne nak gie school..ohohohohoo..

dan lihatlah umie yg happy di pagi hari


suke kan umie tu?
hanya saya yang masih ngantok..


aduhh school ohh school..
esok sari lagi jewwwwwwwww..

jumm la..
bye bye bye


--------------@ Naufal Wafiy

2 comments:

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...