My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, November 24, 2010

`terima kasih umie`

Assalamualaikum dan hye hye,
erm...hari ni mmg wafiy nak tulis byk2,
sbb ye la..asik umie je kan,
aippp..umie jgn maraa arr..kate share blog sesame kan..lain la kalu umie nak wat satu blog untuk wafiy

Umie..(ye entry ni jugak  khas untuk umie)
ermm...wafiy dah bace...post umie yang masuk contest tu..
ermmm..ape ntah tajuk dia..my bling moment kott...
ni wafiy tulis untuk umie ye..
moga umie kuat selalu ;-)
umie!go go go! fight fight fight!win win win!


umie...
sebenarnye kan wafiy ni cakap terima kasih...
sbb umie setiap malam bangun susu kan wafiy..'
sbb umie setiap hari mesti perah susu untuk wafiy
dan umie sangat cepat lapar kan pastu....huhuh
sbb umie selalu nyanyi kat wafiy...

umie...
terima kasih sbb susukan wafiy dengan susu dari badan umie...
sampai hari ni wafiy masih minum susu badan..wafiy suka...
walaupun umie tak larat..kdg2 tu wafiy tgk umie letih je...
dan wafiy sangat suka susu umie...
wafiy akan sentiasa doakan umie jugak..moga wafiy trus dapat susu dari umie..
sampai bila ye...moga Allah makbulkan doa umie...

umie..
umie jangan nangis ye kalau abie selalu tak ade,
abie kan pergi berjuang..
kita saling doakan abie ye..
wafiy kan ade..
wafiy ini kan satria umie!
wafiy pun mahu jadi macam abie..
abie adalah satria!
berjuang demi agama kan umie!
;-)

umie...
doakan wafiy selalu..
moga wafiy jadi anak yang soleh...
moga wafiy jadi anak yang sentiasa cintakan Allah juga rasul..
moga wafiy sentiasa cintakan umie abie dan keluarga,
doakan wafiy ye umie...

umie...
corakkan lah kehidupan wafiy dengan warnawarna yang indah,
bentukkan lah akhlak wafiy sebagaimana indahnya akhlak Rasulallah,
didiklah wafiy dengan ilmu Allah yang wafiy sendiri belum tahu,
bimbinglah wafiy menuju jalan hakiki hingga saat bertemunya dengan Allah,

umie...
wafiy doakan hidup umie sentiasa bahgia,
wafiy doakan umie dalam cintanya Allah,
maka itu umie bantulah wafiy..
Bantu wafiy mengenal siapa Allah dan sifatnya,
Bantu wafiy dalam menjadi khalifah Allah,
Ceritakanlah pada wafiy kisah perjuangan dan kasih sayang Rasulallah,
Ajarilah wafiy untuk sentiasa rindukan Allah dan Rasulallah,

umie..
terimakasih atas semuanya..
wafiy sayang Allah..
wafiy sayang Rasulallah..
wafiy sayang umie..
wafiy sayang abie..
Bantu wafiy ya umie...
terima kasih umie...


dan ini umie saya..sila abaikan wajah saya di kala itu
baru bgn tdo ok...


bye bye..

-----------@ Naufal Wafiy



6 comments:

  1. syahdu nyaaaa...keli tak setabah kamu hehe

    bam bam nya wafiy!

    ReplyDelete
  2. kerak:kamu itu cik wa saya
    miz su:kamu mahu gigit saya?saya gigit kamu dulu ya!
    aunty eliza:huhuhu, kamu kamu stylo..hehhehe, cepat la kasi tunjuk photo shoot terbaru!hohoho

    ReplyDelete
  3. uuuuu......

    (s.p.e.e.c.h.l.e.s.s......)

    ReplyDelete
  4. aza:huhuuuhu...ini umie..umi pun jadi kelu..ohh anak kecil ini ;-(

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...