My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, November 1, 2010

Beg Skolah Wafiy..

Salam dan selamat tengahari,
eh..tak dah petang,
Yeah..tak lama lagi nak jumpa wafiyyyyyyyyyyyy,
dan abieeeeeeeee..abie juga sudah atas flite...hehehheh,
RINDU!

ohh, nak cita pasal beg skolah wafiy,
Beg wafiy sangat banyak,
dikira ada la jugak sampai sepuluh beg dia ada kat umah tu..
ramai jugak yg hadiahkan beg,
tapi yg menawan dihati wafiy adalah beg ini(sebenarnya umie yang nak kan)
tapi sumanya menawan..hehhehe, 

dan semalam masa kemaskan beg diye,
adehhhh...sungguh hiba,
dan sib baik wafiy ok je pagi tadi...huhuhu...
wafiy, tunggu umie ye,
adehhh...ade jugak minggu ni post saya hanyalah WAFIY!
hehehhe...

cepatlah wahai jam itu berdetik..adehhhh...nak balik nih!!!


beg skolah diyee

-----------------------------------------@ Umie Naufal Wafiy

2 comments:

  1. comelnya beg skolah wafiy tue....beli di mana yee..

    ReplyDelete
  2. mun...idok tahu beli dimana,
    beg ni hadiah dari kawan masa pantang hari tuu..hehhehe..tapi tak silap brand tollyjoy..hhehe

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...