My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, November 15, 2010

Wafiy dan weekends!

Salam dan selamat pagi,
Ohh sekejap lagi saya akan bz yopp,
sempat lah kiranya mengupdate versi pantas ye..
hehhehe,
Hujung minggu lepas abie wafiy gie oustation,
dan tok ma, tok abah serta makcik2 wafiy datang dari kulimmm,
yeehhhoooooo,
ehehheheh...
dan wafiy sungguh la seronok bila ramai owang datang...
ehehheheh
wafiy oo wafiy,
kamu kene buli ye....


2 comments:

  1. idung dia cam cheng, hehehe...comei juga....

    ReplyDelete
  2. kak emme:hehehhe,rindu kamu!bila nak jumpa niii..huhuhu

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...