My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, January 24, 2011

~Wafiy dan Umie @ Wetland Putrajaya~

Assalamualaikum dan hye hye,
Ape khabar???
Wafiy disini..
hehehhe..
last weekend acik2 buat ape?
Last weekend abie kan takde...dan this weekend pun abie takde..
Week day pun abie takde..
Abie skang di UUM kedah..
dan pasni ke Sabah..
hohohoo..
Maka wafiy dan ummi pun mengisilah masa lapang itu..
dan bertemankan tokde..
Tokde kalau takde nnt susah la takde org nak amek gambo..hohooh
Kami gie dekat2 je...
Wetland Putrajaya je..












wafiy sayang umie!

dan pastu kami ke serdang..
gie umah wan..acu nak jumpa wafiy...
ehh..hadi pun ade kat sana tau...
hye hadi..yo!yo! yo!

acu tengah pegang wafiy dan ibu hadi tengah pegang hadi..
wafiy nak ajak hadi pegang tangan...


aishh..tak bejaya jugak..

oklah...tagkap mcm ni je lah..
umie yg snap gambo..
bergegar2 je gambo..
umie niiiiii !!!

dok sebok dengo org sembang....
byk tul depa ni nak crita..wafiy ngantok dah ni...

burrrrrrrrrrrrrrrr....

-----@ Naufal Wafiy



8 comments:

  1. eee geram betul la dghn drumstik wafiy tuhh..
    rase nk geget2 jek..hehehe

    ReplyDelete
  2. ollow & BW...

    kalo sudi mehla jenguk belog ai..

    salam kenal1 (^___^)

    p/s:comey bambam la wafiy

    ReplyDelete
  3. nano:drumstik dia mmg ley wat goreng2 kan..konyang...

    noremy...hye..salam kenal

    ReplyDelete
  4. geramnya tgk body wafiy yg ketul2 tu...

    ReplyDelete
  5. aunty tak penah smpi lg wetlands tu.best la wafiy dapat jalan2 tgk park ngn umiy :)

    ReplyDelete
  6. sya~ akak nak jumpe wafiy, nak cubit peha pejal wafiy, geram ya amat nih, huhuhu....

    ReplyDelete
  7. geram lah dgn paha wafiy apa rahsianya? alahai geram geramnya

    ReplyDelete
  8. kak munna: huhuhu..ketul2 ayam ek..

    hunny : hunny pegilah wetland berkelah2..best woo!

    kak emme: akak..meh la dtg umah..akak lum jumpa wafiy niii..huuhuh

    nurul : rahsianya?saya pun tidak tahu wahai nurul..tapi mungkin dia ni kuat minum ni..tapi ni dah kira agak susut gak la..hehhehe

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...