My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, January 10, 2011

~Reunion !~

Salam dan hye hye,
(aishh hye hye dah macam wafiy le pulok)
yuuuppp..
Hujung mggu adalah sangat sibuk,
tok nek n tok cik wafiy dtg..
Sibuk berjalan2 la jawabnye..
Abie pulang hari Sabtu..
Dan Ahad adalah reunion ngan Adik Beradik PKS,
Wah..lame giler kot tak jumpe diorang nih...
huhuhuhu..

Dan zaman nilah..zaman kerja dengan happy n team work yang sangat kuat!
Sangat rindu hokkey!
Dah banyak kali plan nak gathering..
And last sekali buat jugak simple2..
Lepak Umah angah jam tiga..
Semua bawak potluck masing2..
Dina,Apek Black n Ujang dan jugak Para tak dapat join
(takpe...next time kite reunion lagik yeee ;-))

wahhhhhhhhhhhhhhhhh...
Inilah mereka2...

abie sibuk mkn je..



wafiy yg  alo alo alo..

ye kami org dapur ye..hohoho

fira yg chumil
6 month oledy


isyraf 10 month

irfan 3 years





isyraf posing lagik!

wah sungguh seronok...
tapi tula..
semua sibuk nak berborak..
takdelah amek gambar cantik cantik,,,
uhuhuhuhu...

----@ Ummie Aie'sya





No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...