My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, January 17, 2011

~Saya di Pantai!~

Assalamualaikum dah hye hye,
wah wah wah..
wafiy tak sabar ni nak kasitau kat acik acik...
ye betul..wafiy di pantai sabtu dan ahad lepas,
Alhamdulillah..
wafiy abie n umie selamat sampai di PD jam 1 pm,
jadik kami lunch dulu...

burppp...kami dah kenyang..
turn umi pulak mkn!


Sementara menunggu family yang lain sampai kami tunggu dalam hotel...



tunggu sambil guling guling yeeee..

Dalam kul 4...
kami ke rumah Pak cik Akmal..
(berdekatan rumah penginapan persekutuan )
Masuk dalam wooooo...
Ye..rumah Pak cik Akmal betul betul depan laut tau...
Jadinya kami semua berkumpul disana,
ramai yang ada,
Dan tentunya semuanya tak sabar nak terjun ke laut!
hooyehhhh!!!
ya...mmg pertama kali saya melihat laut!
oohhh..sungguh indah!
(abie..bila nak dtg lagi ek?)
aishhhhhh...jum kite tgk pantai!


ini rumah pak cik akmal..
bawah tu je laut dah..


for da 1st time i touch da sea..
aicheh!

ermm..?
kenape air ni sekejap dtg sekejap pergi abie??




haa..air dah dtg dah dtg...
wushhh...

ngan umie...

ceiiiiiiii....


wah asik..asik bangat!

eh..dorang nk g ane tu?

ehh.eh..abie pun cam ade gak tu...
huwaaaaaaaaaaaaa..
nak jugak!!!!!!!

a mothers...
aihhh...byk ngat gambo ni..
to be continue okay??
-----@ Naufal Wafiy







2 comments:

  1. pak andi!

    cik wa geram ah!

    ReplyDelete
  2. wa:ye itu anak pak andi yg number dua..hehhehe

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...