My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Tuesday, January 11, 2011

~Kena Buli~

Salam dan selamat pagi,
Sempat mengupdate sebelum ke tempat lainn,
Ye,  Skang dah kena lapor diri kat bahagian lain..
Kenape?
Tak cukup org katanye kat tgkat atas,
Jadinya...memang kena kesanalah,
Ye..sama masih lagik sama,
Dan Alhamdulillah tahun ini kontrak masih disambungkan,
Kalau tak memang nan ado la,
Dan memang masih aktif mencari kerja,
hohohohoho,
Ermmm...semalam wafiy adalah kena buli ye...
Ye. Abie diye geram dok dengar dia dok ckp byk sgt..
Eheheheh..
Cian wafiy...
Mula mula wafiy cam tak kisah..tapi last2 menangis jugak!









hehheheheh...
Mula mula wafiy igt org nak main ape2 kot ngan diye..
masa abie dok bedung pun diye siap dok tak habis membebel lagik,
Pas dah lama sket,
Wafiy agaknye pelik nape cam diorang memandang sambil dok gelak je..
(Ye..memang kitaorang dok gelak bahak2 tgk kan diye)
hehehhehehe..
Akhirnye...huwaaaaaaaaaaaaaaaa la!
wafiy ohh wafiy...

------@ Ummie Aie'sya

5 comments:

  1. OHHH...SyA N Cheng buli wafiy ekk..sian wafiy, tak patot betul la umi n abie wafiy nih
    hehehehe~

    ReplyDelete
  2. kak emme..yola!hehehehhe...adoiiii...cianwafiy kan?sengal jugal abie umie diya ni..hehhehehe

    ReplyDelete
  3. meh cik wa dtg selamat kan wafiy..
    hehehehe..

    ReplyDelete
  4. cik wa:hehhehe, cik wa cepat selamatkan wafiy!

    lampu neon: hye..!!tq!!!;-)

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...