My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Sunday, January 2, 2011

~My Brother: Amir Hamzah~

Assalamualaikum,
Hye Hye Hye,
Acik acik semua rindu tak saya ni..

hikhikhik,
Hari ini hari ahad kan...
Semalam tahun baru kan,
Semalam ...
Saya dapat kawan baru...
ermmm..oleh kerana tak sama tahun jadinya saya abang la jugak
(ish ish..ada ayat perasan di situ kan)
Tak apelah..bukan selalu ponnnn...
Meh saya kenalkan...

Amir Hamzah
010111
3.29am
Azzahra, Bangi

(cute kan?)
Nama ibunya :Nur Zarina Yussof
(kawan umie laa)

pas gi tgk adik amir, kitaorang gie suatu tempat...
keyword :GREEN!
tggu ye nanti saya update key..
sekang saya ngah menunggu abie pulang dari Jakarta..
Insyaallah kul 6 petang touch down!
MOOD : HAPPY

------@ Naufal Wafiy

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...