My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, January 10, 2011

~Hatiku Berkata~

Salam.
Ye Hari sudah petang.
Haruslah saya merasa penat sedikit.
Penat semalam pun cam tak bis lagik,
Sebabnye tak duduk rumah langsung,
Penat uishhhh..
Mata rasa berbalam-balam..
Kalau saya pun penat,
Apetah lagik si kecik bam bam itu,
Pagi tadi wafiy tak bangun pun masa hantar ke umah acik mimi,
Itu first time tau dia tdo,
Selalunya dia akan bangun,
Abie dia dok agah-agah dia pun dia lagi sedap tdo haaa,
Hai la anak, kesian ye ke kamu,
Ini jap lagik tak sabo nak amek diya..hikhik,
Abie dia ada, wajiblah masak terus lepas balik ye,
Tapi tengoklah keadaan kalau wafiy nak memerap kepada uminya,
Kalau tak tunggu abie balik lah dulu baru masak,
Aishhhh..
Kenapa dalam kepalaku ada MacBook Air?
(Parah sudah!)


wafiy dah dapat..umie bila  ni..hikhik

-----@ Ummie Aie'sya

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...