My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, January 26, 2011

~Cerita Waktu Petang~


saya sekarang gemar sgt2 makan jari..
kadang2 bukan jari aje..
muka umie saya pun saya rasa nak masukkan dalam mulut..


ehhh tgk tuuu...
semut!
saya suka tgk semut..kenapa semut jalan laju sgt..
tak sempat say hye ke dia..


aikkk? ape umie wat tu lawak betul umie tu...
nampak tak umie wat pe?
tgk tangan umie tu...


ha..tu ha..
umie kalau wat tgn camtu mesti ade bunyi camni..
"cip cip cip cip"
umie igt saya tak tahu ke itu tangan bukan burung la mie....
alahai umieeeee...

-----@ Naufal Wafiy

2 comments:

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...