My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, January 21, 2011

~Bagaikan Daun Kering Berguguran~

Salam dan hye,
Petang yang amat mengantukan,
Yepp.
Saya ada dilema.
Dilema..bukan delima...
Kalau delima mahu di ngap terus!
(erk??pernah mkn delima ke)
aishhh..lari tajuk!
Delimaku adalah..
Mengapa rambutku ini berguguran bagaikan daun kering..
Sungguh banyak hokkey??
Why? Why? Why?
Please tell me!!

Huwaaa..
Dulu before beranak pun mmg ade gak gugur rambut..
Tapi sesikit je la..adeh..tapi kini daku merasa makin parah..
huaaaaaaaaaaaa...
Ohhh rambut oohh rambut..
Mengapa engkau gugur..
Macamnana aku tak gugur..
Wafiy main sembur sembur..
(ekk??sembat anak kita main air liur ke rambut berguguran??)
Mengapa begitu...
Saya tidak memahaminya
(argghh tensen sbb rumah ku penuh rambut di lantai!)
adakah kerna air yang mengalir itu??
huwaaaaaaa!!!!!!!

-----@ Umie Aie'sya

4 comments:

  1. hahha org2 tua ckp psl ank menyembur air liur,
    tp fakta sebetul2nye..
    hormon kite lepas bersalin yg mengakibatkannye begitu,
    jgn penyelesaiannye,
    potong rmbut pendek..
    bile pndek xbrape nk gugur dahh..
    tu je care yg na buat dlu, hehe

    ReplyDelete
  2. tu hormon dah berubah lah dear.. mmg macam tu lepas beranak ni... kak munna pun dah potong rambut sebab teruk sgt gugur ....masa yasmin umur dlam 6 bln ari tu

    ReplyDelete
  3. aza: hehhehe, adoi..

    nano :huahuhuahua..guwe syg rambut guwe

    munna :tuula...gugur teruk tau..huaaaaaaa..

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...