My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, January 19, 2011

~PD dan Melaka~

Assalamualaikum dan hye hye...
berkurun juga mau kasi update kan?
kalau tggu wafiy mmg lambat seket,sbb skang kasi kuarantin dari menyentuh laptop
(adeh..iyo iyo je)
so meh ummi yang kasik sambung ye...
hehhehee
ini crita sambung..
Dan esoknye kami bersiap mahu ke Melaka..
Kenduri Pok cik Fairuz...
Ini sebelum gi kenduri..wafiy dok ngorat awek!
aishhhhhhh....





memang ngayat habis!
aduhai anak..
disuruh bergambar, dipegang2 pulak anak dara org...
hikhikhik


umie pun mahu...

ngan abie diya


kami bertiga
dan inilah pertama kali dapat amek gambar bertiga sejak wafiy lahir dulu ok!
tapi lihatlah mukanya...
(penatlah tuh!)



adehhhh..diye tak pandang ek!
ish!


dan inilah tujuan utama ke Melaka

selamat pengantin baru fairuz n noreen!!
dan inilah sebabnye saya berbaju kurung ye...
ohohohoohoh

-----@ Umie Aie'sya

2 comments:

  1. wah! sya dah start keje ke?
    sunuk kan jalan bertiga..selalu tu berdua...hehehe...

    ReplyDelete
  2. kak emme: hooyehhh...dah kijo lah kak emme..esok cuti lagik yeh yeh yeh..
    raya cina ni kami bertiga balik ke kampung pulok..hoyyeh!!!!!

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...