My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, January 21, 2011

~Abie, we gonna miss you!~

Salam dan selamat pagi,
Ye. Hatiku ini dilanda sedikit rawan..
Tapi insyaallah moga Allah jaga selalu,
hukhukhuk..
Alhamdulillah...
Abie wafiy sudah selamat sampai di Penang..
Kali ni roadshow sampai 30 Jan laaa..
(lama kan?)
Bersabar lah wahai hati ;-)
Moga ikhlas dan redha..

Ye. wafiy sudah 2 minggu asik tido ngan abie diye..
Memang saya sgt kuarthir diye mencari abienye itu..
xpecially waktu tido..
Ya.Sangat kuathir..
Alhamdulillah...
Wafiy tdo awal semalam..
Tapi Jam 12 dia dah start bangun dan nangis2..
ermmm...nangis cam sendu2 gitu..

nak tdo ngan abie aje diye...
hhuhuhu...


Duhai anak..bersabarlah kamu..
Akhirnya wafiy tido jugak..
Tapi dalam sendu
(sedey kan?)
kenape ye?
diye rindu abie diye ke???

Dan semalam kitaorang gie hantar abie ke Damansara..
Sambil tu lepak2 jap kat opis abie..
wafiy at abie's office




wafiy...bersabar ye nak..
insyaallah nnt kite lik kampung ngan abie ekkkk..
wafiy good boy kan..
okey..
SMILE baby..please smile...;-)

abie will miss you..
;-)

------@ Umie Aie'sya

5 comments:

  1. sampai 30 Dis?lamaaaanyaaa...isk....sian wafiy.err..and uminya jugak

    ReplyDelete
  2. geramnyee..
    tgk la lengan pun ketak2 tuhhh..ehhehe

    ReplyDelete
  3. tembamnya paha geram nurul tgk tau

    ReplyDelete
  4. ina:yep..roadshow terus sambung ke sabah nnt..

    nano:ketak ketik ketuk..hehhe

    nurul : saya juga geram kadang ke wafiy ni, tapi skang ada sedikit susut badannye,hikhikhik..iyeke ek?

    ReplyDelete
  5. pasti 30 dis? ke 30 jan? stahun roadshow?

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...