My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, January 28, 2011

~Five!Cool bebeh!~


Salam...wafiy menggenap umurnya 5 bulan hari ini,
Alhamdulillah...sekejap sungguh!
Wafiy...wafiy esok kena cucuk ye sayang,
Kamu kuatkan?
Esok kita jumpa doktor Jameaton ye..
Heheheh...

Wafiy dah 5 bulan...
Sekarang wafiy mmg dah kenal org sekeliling diya,
Cuma Isnin ni lik kampung tak tau la nangis ke tak jumpa org,
Setakat ni dia menerima saja org yg nak ambil diya
Suka senyum n gelak ngekek2...

Wafiy memang suka ajak org main,
Walaupun diya tahu umie diya ngantok tahap baban,
Diya tiada ambil peduli..
"Umiee, ape lah nak tdo2 ni..lets play lah!"
Wah, bertuah lah sungguh...tengah2 malam ajak main ...

Wafiy minum susu dah makin byk skang..
Tapi tak mau tdo..
Siang pun pengasuh dia ckp tdonya seket saja...
Minum waktu siang sampai mencecah 20 oz..paling byk 24 oz..
Itu adalah siang sahaja okay...
belum masuk malamnya..

Wafiy memang dah kenal abie diya,
Walaupun abie diya selalu takde,
Dia cam kot,
Bila dengar sora garau tetibe dlm umah..
"ha..abie dah balik lah tu.."

Wafiy memang alert kalau org ngumpat pasal diya..
Pantang ckp sket,
Mesti nak tertoleh toleh sampai nampak org yg ngmpat diya tuh,
Aduhai,
Wafiy..kamu sudah gedek..

Wafiy maju ya lepas ni,
Wafiy belajar merangkak pulak ye..
Nanti umie tlg la...
All da best wafiy,
Umie doakan wafiy selalu,
Abie juga sentiasa doakan wafiy,
Wafiy anaknya seorang pejuang kan?
Jiwa mesti kental,
;-)

Umie n abie luv u...
Allah luv u.........

-----@ Umiie Aie'sya

2 comments:

  1. Adoii...Tengok peha Wafiy rasa nak gigit2 je..
    wafiy, tolong jangan jadi kurus lepas nih.

    ReplyDelete
  2. adoiiii..ni pun dah kuruih dah sket acik ilot oiiii

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...