My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, January 6, 2011

~1st time ke Padang Menan~

Salam dan selamat apgi..
Grrrrr..memang sejuk la...
Ini crita mungkin hampir basik..
Ahad lepas masa dok tunggu abie wafiy cam bohsan,
Jadinya saya bawak diye gie padang menan..
Padang menan??ke Taman  Menan??
Dokat je..padang bawah rumah saya,
hik hik..
Wafiy mmg agak blurr mula2 tuh..
Cam pelik je, Yelah tak pernah pegi masa tuh..huhuuhuh

pelik?

sibuk pndg ke lain

tak pndg jugak!

wif tok de

pasrah je

pndg ke lain jugak

aiss ape yg wafiy tgk tuh

lagi?

umie je xcited

tgk lagik!

haaaaaa...

umie ngantok!

kwn baru daaa>>hikhik

kat sebelah tuu..ade bebudak laki dok main besball
maka kepalanya asik bepusing le  ke sana
adehhhhhhhh


----@ Umie Aie'sya

7 comments:

  1. isk...dobot la wafiy nih...dh brp kg ek?cam nak geget jek tangan dia tu..huhu

    ReplyDelete
  2. ni mama ke wafiy yg nak main menan ni ekekke

    ReplyDelete
  3. mama wafie yang teruja nak main mainan kat situ...hehehe

    ReplyDelete
  4. wafiy tak pandai main lagi lah mama.. ni mama yg nak main ke wafiy sebenarnya nie? hehe

    tunggulah besar sikit nanti, harus wafiy ajak hari2 gi playground.

    ReplyDelete
  5. ina:debob dia nih..meh la gigit

    kak eli : mmg umie yg buhsan nak main!hehhehe

    zaidah : mmg umie diyelah!hohooh

    deqna: iye..umie yg syok syok nak maen..wafiy??sibuk je diye nengok bebudak laki kat situ main bola..hohohooh

    ReplyDelete
  6. mama ngn wafiy nmpk mama yg main lebih ni.ekekeke

    ReplyDelete
  7. fiza : hehehe...well memang mamanye yg excited lebey lerrr..hehehhe

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...