My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, April 4, 2011

~Hero Initial D. The New One~

hello derrr..



tgk meter!
deh!

sampai tertonggeng tonggeng!
konon drift lah tuh!

fewwuhhhhhhh...
hye girlssss!
one more time?
;-)

------@ Naufal Wafiy

9 comments:

  1. fie: die perasan ley driving, hon merata alam!heheehe

    ReplyDelete
  2. Wafiy, leh jadik model kereta la....ganti minah2 seksyi yg slalu ada kat tepi2 kereta. baru shariah compliance!

    Ummie a'iesya, berapa berat wafiy skg? montel nya!

    ReplyDelete
  3. Xiet : huhuh, kite pun tak tahu bape berat diye skang..sedey lan?
    Model?huh, perasan tuh diye nnt..hehehhe

    ReplyDelete
  4. hepi je kalo mai blog sya, hepi je tgk wafiy, yg membesar dgn sihatnye...heheheh....

    ReplyDelete
  5. alololo....tomey2 je die...

    ReplyDelete
  6. kak emme :jgn sad sad okay, huhu, sedey2 nnt tgk je wafiy..hehehhehe..

    fyna : diye tuh mmg suke menarik perhatian, lagi pantg kalu nampak camera..heheh

    ReplyDelete
  7. wafiy ni bambam sangatttt. ade je toys kt lengan die tu.

    ReplyDelete
  8. Fad : buat masa ni diye lum rasa rimas lagi toys tuh melekat ke tangan diya, takotnye esok2 sedar2 dah hilang, hehehhe

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...