My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, April 11, 2011

~Cintaku Tertinggal Di Malaysia~

Salam dan hye ;-)
Dah makan ? Dah minum ?
Aicheh...tak penah pun tanya, hari ni saja je nak tanye..
Hiihihihi..

Hari ni saya bersiaran dari rumah yang indah permai
(cuti dongggggggggggggg)
Hari ni jugak abie sudah berterbangan ke Jakarta,
Itulah cinta tertinggal di Malaysia tuh..
Hehehehhehe,

Feeling ok je...
Sebab ada banyak benda nak kena kasi settel nih,
Fuhhh..
Nanti saya kasi cerita la bila waktunya sudah tiba.
hihihi..

Ohh, hujung minggu kami anak beranak adalah santai,
Abie bawak kami pi tutti frutti lagi!
Wafiy pun merasa beb..hihihi
Tapi umie nya yg menyentap dengan licin..
Haishhhh...mmg sgt gian lah...
Kalau tgk org lain mkn pun pasti tak menahan!

muka weird bila rasa perisa red velvet!

burrrr...nak lagi!

aumm..sedang aimm cup acu diya...

abie...nak lagi!
Abie dah ke Jakarta,
Hopefully Wafiy behave temankan umie..
Woooo...budak ini dah mcm2 gayanya,
Memang kalau masak angkut dok dapur lah..
Tapi berapa lamakah bertahan?
hehehhe..jenuh kasi itu ini dia baling ke bawah,
sudahnya biar dia merayap kat bawah lagi dia suka..

Oklah, got to stop now,
;-)
Doakan saya dipermudahkan urusan ye

p/s :

Wafiy,
Abie kem salam...ohh tadi acik anis pun kem salam..;-)

------@ Ummie Aie'sya

7 comments:

  1. kim salam kat wafiy!aktifnye dia....hehehe...

    ReplyDelete
  2. kak emme :insyaallah...sya sampaikan tau..hehhehe

    ReplyDelete
  3. hubby ku pun minggu ni start pergi outstation tp takdelah pergi oversea. tabahlah ibu tunggul!

    ReplyDelete
  4. fad : wah, i mmg beruntunglah Fad, sbb setiap kali bila hubbyku outstation mesti i ada geng ibu tunggul...hehhehe..tabahlah wahai ibu!hehheh

    ReplyDelete
  5. comelnyer wafiy...geram...cam nak cbt2 pipinyer...

    ReplyDelete
  6. oh Abie Wafiy takda ye? Umie & Wafiy take care ok.

    ReplyDelete
  7. lizz : nnt diye cubit pii kita balik, sakit makkk!

    fie : tq auntie fie..huk huk

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...